JAK ZMIENIĆ WYGLĄD CYTATÓW?



Nowy rok, nowy design bloga, nowy poradnik! Tym razem pokażemy Wam 4 sposoby, jak zmienić wygląd cytatów i jak je zedytować, by każdy mógł je dopasować do swojego bloga.

1. PIONOWA, OZDOBNA KRESKA Z LEWEJ STRONY


KOD:
.post blockquote {
border-left:10px solid #d2a6d5;padding-left:20px;}

CO MOŻNA ZMIENIĆ:
10px - szerokość ozdobnego paska
#d2a6d5 - kolor ozdobnego paska
20px- lewy margines

2. PIONOWA, OZDOBNA KRESKA Z LEWEJ STRONY + TŁO



KOD:
.post blockquote {
border-left:10px solid #d2a6d5;padding-left:20px;background:#eee;}

CO MOŻNA ZMIENIĆ:
10px - szerokość ozdobnego paska
#d2a6d5 - kolor ozdobnego paska
20px - lewy margines
#eee - kolor tła

3. ZAOKRĄGLONE ROGI + TŁO




KOD:.post blockquote {
padding:20px;background:#eee;border-radius: 0 15px 15px 15px;} 

CO MOŻNA ZMIENIĆ:
20px - margines
#eee - kolor tła
0 15px 15px 15px - zaokrąglenie rogów

4. PIONOWA, OZDOBNA KRESKA Z LEWEJ STRONY + GRAFICZNE TŁO 


KOD:.post blockquote {
padding:20px;border-left:10px solid #ddd;background:url(https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh8s8wKDZnK24Bi0OBadL1b3JKHuFYc06N7jf3ytMB4OVtHgEks47U6b603Wr-s3J9zg_0TD_wBqbqKYcuhsR999ScR4tIGHaAjS_27j5i_5Hm4LpLyuUEy8YQntD5MxNwEJEtR9PYenzDH/s1600/szare+zygzaki50.png);}

CO MOŻNA ZMIENIĆ:
10px - lewy margines
#ddd - kolor ozdobnego paska
http://4.bp.blogspot.com/-I7XvY5FUhYA/U7-Hp1S1ucI/AAAAAAAAB3Y/vE -VP7oCza0/s1600/szare+zygzaki50.png - adres obrazka, który służy jako tło


Tags:

Share:

8 komentarze

  1. Ja mam zawsze problem z tymi kodami, muszę swój blog jakoś dopracować.
    i dlatego szczere uznanie za takie wpisy. Podoba mi się to bo dla początkujących jest to naprawdę pomocne !! :)
    Dzięki kochana ! <3

    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, sama zastosowałam ten trik u siebie :)
    Mój blog-klik♥ - Zapraszam, dopiero zaczynam :)



    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam okazję robić wygląd bloga na tych kodach. Korzystałam już z blogowych poradników i dobrze jest, gdy wszystko jest szczegółowo opisane tak jak u Ciebie. :)
    Ogólnie nie potrzebuję nic zmieniać na blogu, ale może w przyszłości skorzystam z Twojego poradnika :)
    http://girl-in-your-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku super. Muszę spróbować tego w najbliższym czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo mega, brakowało mi w blogosferze takiego bloga z intrukcjami, jakie były za dawnych lat :). Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatne dla początkujących :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatny post! Mi się podobają te zaokrąglone rogi :D Design bloga, super!
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatne rady :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń